مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-30اقتصادي

بهره برداری از 2 مرکز اقامتی در تایباد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد گفت: در طول هفته دولت 2 مرکز اقامتی در این شهرستان مرزی به بهره برداری رسید.

- نظام الدین کارگزار در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: در طول هفته دولت امسال، تعداد 2 واحد مرکز اقامتی در شهرستان مرزی تایباد به بهره برداری رسید که شامل یک اقامتگاه بومگردی و یک خانه مسافر می باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد افزود: اقامتگاه بومگردی سالارمحمد در روستای محسن آباد، واقع در 22 کیلومتری جاده تایباد-تربت جام، با اعتبار 850 میلیون تومان به بهره برداری رسید که دارای هشت اتاق و ظرفیت اسکان 40 نفر در هر شب است.

وی ادامه داد: خانه مسافر مولانا در مرکز شهر تایباد با سه اتاق و یک سوییت، ظرفیت اسکان 20 نفر در هر شب را دارد و برای آن 550 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کارگزار بیان کرد: شهرستان تایباد دارای پنج مرکز اقامتی شامل سه اقامتگاه بومگردی در شهر تایباد و روستاهای پشته و محسن آباد و 2 خانه مسافر در شهر است و مجموع ظرفیت اسکان آنها 150 نفر در هر شب می باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد تصریح کرد: تایباد نقطه اتصال ایران و افغانستان می باشد و در مسیر ترانزیتی هرات-مشهد قرار دارد که به واسطه پایانه مرزی دوغارون، محل تردد تعداد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 مرکز اقامتی در تایباد

بهره برداری از 2 مرکز اقامتی در تایباد