مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-19اجتماعي

مرکزی، سومین استان سالمند کشور است


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی سومین استان سالمند کشور است، از اجرای طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها و توانمندسازی سالمندان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود حسین آبادی ظهر امروز در کارگاه آموزشی تسهیلگری برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت های دوران سالمندی، گفت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف بهزیستی مهم ترین رویکرد و یکی از 180 فعالیت تخصصی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه سالمندی دوران بسیار ارزشمندی است، تصریح کرد: یکی از راه های اهمیت دادن به سالمندان این است که به سلامتی جسمی و سلامت همه ابعاد زندگی آنها اهمیت داد و سلامتی مختص جسم نیست و سلامت روان بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه مرکزی سومین پیر کشور است، اظهار کرد: تکریم و نگهداری از سالمندان، در تعالیم و آموزه های دینی، دارای حائز اهمیت است و باید به آنان احترام گذاشت زیرا وجود این عزیزان برای فرزندان و جامعه مایه برکت است.

حسین آبادی تصریح کرد: طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها و توانمندسازی سالمندان در ابتدا به این نکته توجه دارد که سازگاری سالمند با دوران سالمندی را افزایش دهد و از اهداف این طرح می توان به آگاه سازی جامعه و خانواده ها نسبت به مسائل سالمندان، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی، سومین استان سالمند کشور است

مرکزی، سومین استان سالمند کشور است