مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-20سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با حضور معاون وزارت میراث فرهنگی و معاون استاندار کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با حضور معاون وزارت میراث فرهنگی و معاون استاندار کرمان برگزار شد.

جواد واحدی پیش از ظهر امروز 29 شهریور ماه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مکتب حاج قاسم راه نجات کشور است زیرا در مقابل دشمنان و برخی خواص، نفوذناپذیر اما در برابر جوانان متواضع بود.

او در ادامه بیان کرد: مسئولیت، محدودیت است و مصونیت نیست و برخی برای رسیدن به مدیرکلی بسیار وسوسه می شوند اما مدیریت کار بسیار سختی است و فرد باید دارای تدبیر باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریدون فعالی را یک فرد متخصص دانست و بیان کرد: مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمان، در همه استان هایی که کار کرده، کارنامه درخشانی دارد.

او تصریح کرد: وی فعلا در وزارتخانه حضور خواهد داشت و از تجربیات او بهره خواهیم برد.

واحدی اظهار کرد: سعید شاهرخی نیز از همکاران با تجربه وزارت کشور و دارای انگیزه است و برنامه های قابل قبولی برای استان کرمان ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان معرفی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان معرفی شد