مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-13سياسي

وکلا مراقب لرزش گاه های مالی و اخلاقی باشند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وکلا در انجام مأموریت و مسئولیت خطیر خود باید مراقب لرزش گاه های مالی و اخلاقی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه سه شنبه در مراسم تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل اظهار کرد: ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) فرصت خوبی است تا ما خصلت ها و برجستگی های اخلاقی ائمه را الگویی شایسته برای خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: این مناسبت ها فرصتی است تا ما با یادآوری ایام نسل جدید را با شخصیت چنین بزرگانی آشنا کرده و به معرفت خود بیفزاییم تا با مراقبت و مواظبت بیشتر بتوانیم تعالی روحی و معنوی را شاهد باشیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ایام دهه آخر ماه صفر فرصتی شایسته برای معرفت افزایی است که انتظار می رود نسبت به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار معرفت بیشتری را پیدا کنیم.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: در مرحله اول این معرفت برای زندگی خودمان مفید و سازنده است و در مراحل بعد اصلاح جامعه را نیز به همراه دارد و قطعاً اسباب پیشرفت و توسعه را در همه امور فراهم می آورد.

وی به اجرایی شدن سند تحول قضایی به عنوان یک سیاست ارزشمند اشاره کرد و ادامه داد: سند تحول قضایی که در سال های اخیر تدوین شده با تاکید و تأیید مقام معظم رهبری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلا مراقب لرزش گاه های مالی و اخلاقی باشند

وکلا مراقب لرزش گاه های مالی و اخلاقی باشند