مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-03سياسي

«دلدار دلوار» در پیاده رو اجرا شد/شکل گیری تابلوهای نقاشی با مردم


بنیاد شهید و امور ایثارگران 12 شهریور سمپوزیوم هنری با موضوع رییسعلی دلواری را در حوزه هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 12 شهریور همزمان با سالروز شهادت رییسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس سمپوزیومی هنری را در فضای داخلی و پیرامونی موزه شهدا برگزار کرد.

در این رویداد هنری که با حضور هنرمندان، خانواده شاهد و ایثارگر برگزار شد، تعداد 10 تابلوی نقاشی با مضمون مبارزه با استعمار انگلیس توسط 10 هنرمند نقاش ایثارگر و خانواده ایثارگر و شاهد در مقابل دیدگان مخاطبان و مردم، خلق شد.

همچنین تندیس رییسعلی دلواری نیز توسط یکی از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز ساخته شد و یک هنرمند ایثارگر خوشنویس نیز به خطاطی برای علاقه مندان پرداخت.

نمایش خیابانی دلدار دلوار به کارگردانی فرزند شهید روزبهانی نیز در فضای پیاده راه موزه شهدا اجرا شد.

محمد کرم الهی معاون هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره دلایل برگزاری این سمپوزیوم هنری، به خبرنگار مهر گفت: با شرایطی که طی تغییر و تحولات در سطح بنیاد شهید و امور ایثارگران به وجود آمد یک خط تحولی در رویکردها بر اساس مبانی حقیقی تشکیل بنیاد شهید و رسالت بنیاد در جایگاه اثرگذاری در فضای ایثارگری و مقاومتی کشور، ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلدار دلوار» در پیاده رو اجرا شد/شکل گیری تابلوهای نقاشی با مردم

«دلدار دلوار» در پیاده رو اجرا شد/شکل گیری تابلوهای نقاشی با مردم