مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-17ورزشي

اتفاق تلخ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از خداحافظی داوران تا حذف نخبگان


همگان از عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتظار معجزه برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را داشتند تا بتوان گذشته پرافتخار را دوباره تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های فوتبال خیز کشور به شمار می رود که با تیم فوتبال شهرداری یاسوج و نفت گچساران نشان داد در صورت اندک حمایتی از سوی مسئولان این استان در رده استان های تراز اول فوتبالی خواهد بود.

استانی که با ورزشگاه تختی گچساران در فوتبال ایران درخشید در روزگاری همه بزرگان فوتبال کشور را محو هنرنمایی فوتبالیست های بزرگی همچون داریوش شش بلوکی و کرامت الله دره شوری کرد.

به یاد داریم که تیم فوتبال دارایی تهران با منصور امیر آصفی بزرگ در گچساران چگونه مقهور تیم فوتبال زاگرس شد و جوانان آن روزگار گچساران با توپ چه جادوها که نکردند.

اما داستان تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز برای خودش رویایی و شگفت انگیز است تیمی که در اوایل دهه 90 در قلعه عقاب ها یا همان ورزشگاه پیر تختی یقه تیم های بزرگ کشور را گرفت و مربیان بزرگی را در این ورزشگاه نه چندان بزرگ به گریه انداخت.

دیدیم که چگونه تی م های بزرگی همچون تراکتورسازی تبریز با امیر قلعه نویی مس کرمان با ابراهیم قاسمپور؛ و فولاد خوزستان با مجید جلالی و ده ها تیم دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق تلخ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از خداحافظی داوران تا حذف نخبگان

اتفاق تلخ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از خداحافظی داوران تا حذف نخبگان