مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-31پزشكي

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم جزیره قشم


مسوول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: همزمان با هفته دولت با اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم روستایی این جزیره، بیماران این مناطق به صورت رایگان ویزیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید حاجبی مسؤول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم امروز افزود: این گروه پزشکی در قالب یک تیم پزشک عمومی زنان و یک تیم پزشکی عمومی مردان به همراه ماما، کارشناس پرستاری و کارشناسان سلامت بودند که به مناطق روستایی این جزیره اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این 2 تیم پزشکی خدمات مختلفی از جمله معاینه پزشکی، خدمات مامایی و پرستاری و تزریقات و پخش دارو را به صورت رایگان در مناطق محروم و روستایی این جزیره انجام دادند.

مسؤول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار کرد: این 2 گروه پزشکی همچنین خدمات دیگری از جمله تست فشار خون و توزیع بروشورهای تبلیغاتی در خصوص رعایت بهداشت فردی و هشدارهایی در مورد مصرف خودسرانه داروها را نیز در بین مردم این مناطق به انجام رساندند.

حاجبی افزود: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مرزی قشم و همکاری حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) شهر درگهان در مجموع 275 نفر از مردم مناطق محروم جزیره قشم در روستاهای کوویی، منصور آباد و کردوا خدمات مختلف پزشکی (اطفال، داخلی، پوست و مو) ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم جزیره قشم

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم جزیره قشم