مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-11اجتماعي

اسکان بیش از 2 میلیون زائر اربعین در موکب های کرمانشاه


به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، اربعین امسال اسکان بیش از دو میلیون زائر در موکب های برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین در استان به ثبت رسید.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، اربعین امسال اسکان بیش از دو میلیون زائر در موکب های برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین در استان به ثبت رسید.

بهمن صحرایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اربعین امسال 90 درصد مواکب استان کرمانشاه در دو حوزه تغذیه و اسکان فعال بودند، گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی موکبداران در مجموع بیش از دو میلیون نفر از زوار اربعین در موکب های استان کرمانشاه اسکان داده شدند که بیش از 1.

1 میلیون نفر آن سهم مردان و بیش از 935 هزار نفر سهم بانوان بوده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود زوار پیاده روی اربعین تقریبا دو میلیون و 889 هزار بار در موکب های استان کرمانشاه وعده صبحانه دریافت کردند، گفت: همچنین با حدود دو میلیون و 713 هزار پُرس غذا در وعده نهار و حدود دو میلیون و 732 هزار پُرس غذا در وعده شام از زوار پیاده روی اربعین در مسیرهای تردد زوار در استان کرمانشاه پذیرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 2 میلیون زائر اربعین در موکب های کرمانشاه

اسکان بیش از 2 میلیون زائر اربعین در موکب های کرمانشاه