مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-01سياسي

نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه انجام شد


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از آغاز پروازهای ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه از ظهر جمعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی قراملکی ظهر جمعه در حاشیه نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نخستین پرواز اربعین توسط شرکت هواپیمایی آتا امروز 10 شهریور ماه ساعت 12 با 142 زائر از فرودگاه ارومیه عازم نجف اشرف شد.

وی ادامه داد: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از 10 تا 19 شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت 4 پرواز رفت و برگشت در مسیر ار میه نجف و بالعکس انجام می شود مدیر کل فرودگاه های استان اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شأن زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

قراملکی یادآور شد: زائرین در فرودگاه پس از پذیرایی در موکب شهید باکری با تماشای نمایش های مذهبی گوناگون در ترمینال پروازهای خارجی، اجرای گروه سرود، چاوشی خوانی، ادای احترام به پرچم نورانی حرم مطهر امام حسین (ع) عازم سفر به عتبات عالیات شدند.

وی گفت: بدون شک این برنامه ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار خواهد شد تا شاهد حال و هوای اربعین در فرودگاه ارومیه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه انجام شد

نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه انجام شد