مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-27سياسي

تنها فرهنگسرای شهر «محمودآباد نمونه» تخریب می شود


با وجود تلاش های صورت گرفته به دلیل برخی موضوعات فرهنگسرای امام رضا (ع) شهر «محمودآباد نمونه» به عنوان تنها فرهنگسرای این شهر تخریب خواهد شد.

- قزوین- با وجود تلاش های صورت گرفته به دلیل برخی موضوعات فرهنگسرای امام رضا (ع) شهر محمودآباد نمونه به عنوان تنها فرهنگسرای این شهر تخریب خواهد شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: زمین های وقفی شهر محمودآباد موضوعی است که برخی از ساکنان این شهر 25 هزار نفری را درگیر کرده است اما اتفاقاتی در ماه های اخیر نوید حل این موضوع را می داد.

تشکیل کارگروه برای حل موضوع وقف محمودآباد پس از حل موضوع وقف در شهرهایی از جمله قشلاق و خاکعلی و بیدستان امیدها برای حل شدن این موضوع در شهر محمودآباد نیز به اوج خود رسید.

این امید زمانی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت که اردیبهشت امسال علی شعبانی رییس کل دادگستری قزوین در جلسه ای که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادستان قزوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، نماینده استانداری، رییس شورای استان، متولی موقوفه، مدیران و جمعی از مالکان این شهر در سالن شهید سلیمانی دادگستری برگزار شد از تشکیل کارگروهی برای حل این موضوع خبر داد.

موضوعات اوقافی محمود آباد با همراهی مردم و مسئولان در مسیر بهبود همچنین اعلایی استاندار قزوین نیز تیرماه امسال در سفر به شهر محمودآبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فرهنگسرای شهر «محمودآباد نمونه» تخریب می شود

تنها فرهنگسرای شهر «محمودآباد نمونه» تخریب می شود