مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-29سياسي

نیک بین: با اساتید قانون شکن برخورد و قطع همکاری شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاهها با اساتیدی که حامی اغتشاشات و اغتشاشگران بودند، گفت: باید با اساتید قانون شکن برخورد و قطع همکاری شود.

- حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاهها با اساتیدی که حامی اغتشاشات و اغتشاشگران بودند، گفت: هیچ کس حق ندارد دانشجو را از تحصیل و کسب علم جدا کند، اگر استادی محیط علمی دانشگاه را با محیط سیاسی اشتباه بگیرد و دانشجویان را به جای تعلیم علوم و فنون تخصصی تحریک به موازین خلاف فعالیت های خود در دانشگاه کند، متخلف است.

وی با بیان اینکه برای فرد متخلف در دانشگاه باید پرونده تشکیل شود و مطابق قانون باید با وی برخورد شود، گفت: اگر استادی قانون را زیر پا گذاشت مطابق قانون باید با او برخورد شود، اما صرف اظهار نظر یک استاد نباید دانشجو را از علم آن استاد محروم کرد.

حجت الاسلام نیک بین تصریح کرد: استادی که محیط علمی را تبدیل به محیط غیر علمی کند، فضای آرامش دانشگاه را به ترویج و تشویش اذهان عمومی تبدیل کند و دانشجو ها را از محیط علمی دانشگاه جدا کند باید با او برخورد و قطع همکاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: با اساتید قانون شکن برخورد و قطع همکاری شود

نیک بین: با اساتید قانون شکن برخورد و قطع همکاری شود