مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-03سياسي

توالی مشکوک هک و نفوذ در سالگرد اغتشاشات


به نظر می رسد به جای ساده سازی رخدادهای اخیر در قالب یک نفوذ یا ضعف فنی، باید آنها را در چارچوب برنامه ریزی و اقدامات تهاجمی سرویس های اطلاعاتی بیگانه برای اخلال در زندگی روزمره شهروندان تفسیر کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- تسنیم نوشت: از جمله تأثیراتی که اغتشاشات سال گذشته بر روی عملکرد رسانه ها و شبکه های پیام رسان خارجی گذاشت، می توان به تبدیل این سکوها از روایتگر به روایت ساز اشاره کرد تا جایی که آنها برای دیده شدن هرچه بیشتر و بالتبع، تأثیرگذاری بهتر روی افکار عمومی و حتی نخبگان کشورمان تلاش کردند خود را مرجع و روایتگر اول همه اتفاقات داخل کشور جلوه دهند.

این موضوع آن چنان برایشان اهمیت داشت که هرگاه نمی توانستند با توسل به اغراق، کلی گویی یا تکرار، سوژه یا رخداد مؤثری برای جوسازی پیدا کنند، به سراغ ساختن روایت های کاملاً دروغ یا تغییر تاریخ رخدادهای گذشته و انتقال آن به ایام اغتشاشات سال 1401 می رفتند.

پس از تست و نتیجه نگرفتن سرویس های اطلاعاتی و رسانه های ضد انقلاب از انواع ترفندها و تاکتیک های جنگ روانی و عملیات روی اذهان مردم کشورمان، شواهد نشان می داد آنها به سراغ یک عملیات پیچیده و چند لایه با عنوان کلی حملات سایبری رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توالی مشکوک هک و نفوذ در سالگرد اغتشاشات

توالی مشکوک هک و نفوذ در سالگرد اغتشاشات