مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-24ورزشي

پیشنهاد تاج به مجلس: حق پخش تلویزیونی 50-50 شود


مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد که وزارت ورزش در پیشنهاد جدید به کمیسیون تلفیق مجلس خواستار تقسیم حق پخش تلویزیونی به شکل 50 -50 میان فوتبال و صداوسیما شده است.

- مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد که وزارت ورزش در پیشنهاد جدید به کمیسیون تلفیق مجلس خواستار تقسیم حق پخش تلویزیونی به شکل 50 -50 میان فوتبال و صداوسیما شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتری از چندی قبل به طور جدی خواهان دریافت سهم خود از حق پخش تلویزیونی هستند و در نامه نگاری های گوناگون با مجلس شورای اسلامی، خواستار دیده شدن سهم فوتبال از درآمدهای تلویزیونی شده اند.

مهدی تاج در نامه اخیر خود به سازمان لیگ نکاتی را مطرح کرده که حائز اهمیت است.

در بخش هایی از نامه مهدی تاج به سازمان لیگ آمده است: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس در اصلاحات پیشنهادی برنامه هفته توسعه، موضوع حق پخش را در بخش ورزش حرفه ای دار نظر گرفته اند و پیشنهاد نموده اند به منظور حرفه ای سازی ورزش و حمایت از نظام باشگاهأاری حرفه ای، اقدامات ذیل انجام گیرد به نحوی کی باشگاه های حرفه ای بتوانند تا پایان برنامه از شیوه های درآمدزایی پایدار (فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تاج به مجلس: حق پخش تلویزیونی 50-50 شود

پیشنهاد تاج به مجلس: حق پخش تلویزیونی 50-50 شود