مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13بين الملل

«اسراییل در انتظار زلزله»؛ صف آرایی تاریخیِ دادگاه عالی در برابر نتانیاهو


ناظران تحولات بین المللی، تقابل تاریخی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در برابر طرح تغییرات قضایی را تنها راه برای متوقف کردن اقدامات فاشیستی کابینه «بنیامین نتانیاهو» توصیف و تاکید کردند که با هر تصمیمی که این نهاد حقوقی بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با برگزاری جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخصوص بررسی دادخواست مخالفان درخصوص تصویب بند آزمون معقولیت در کنست توسط کابینه بنیامین نتانیاهو ، رسانه های جهان تحلیل درباره وضعیت تل آویو پس از مخالفت قضات با طرح کابینه را آغاز کرده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار گزارشی و در گفت وگو با تحلیلگران منطقه در این باره نوشت: خروجی جلسه تاریخی دادگاه عالی رژیم اشغالگر هر چه که باشد، انتظار می رود درگیری های سیاسی تل آویو را افزایش دهد.

در حالی که مواضع مخالفان درباره رای دادگاه مثبت و متحد خواهد بود، ائتلاف حکومتی آماده می شود تا در اعتراضات عقب نیافتد و همچنان قدرت کابینه را در اختیار داشته باشد.

چنانچه درگیری مخالفان و متحدان نتانیاهو به خیابان کشانده شود، جنگ داخلی آغاز خواهد شد.

شعله ورتر شدن تل آویو در ابتدای این گزارش آمده است: در رخدادی که ناظران آن را تاریخی توصیف کردند، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه، 12سپتامبر) در مورد درخواست های اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسراییل در انتظار زلزله»؛ صف آرایی تاریخیِ دادگاه عالی در برابر نتانیاهو

«اسراییل در انتظار زلزله»؛ صف آرایی تاریخیِ دادگاه عالی در برابر نتانیاهو