مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:102023-08-24اجتماعي

حال و هوای اربعین در مرز های خسروی» و «منذریه» به روایت فیلم و عکس


استانداران کرمانشاه و دیالی عراق از آمادگی کامل برای استقبال از زائران اربعین حسینی که مرز خسروی را برای تردد انتخاب می کنند، سخن می گویند.

- خبرگزاری فارس-کرمانشاه؛ پرستو چمنی: مرز خسروی استان کرمانشاه یکی از مسیر های عزیمت به شهرهای زیارتی عراق است.

مرز خسروی با پیگیری استانداری کرمانشاه و وزارت کشور، 24 ساعته شده است و هم اکنون در هر ساعت از شبانه روز امکان تردد در مرز خسروی وجو دارد.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی فعالیت ها برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی اربعین در ایران و عراق آغاز شده است در این راستا برای شرکت در مراسم آیین خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی همراه با دیگر خبرنگاران،  ساعت 4 بامداد پنجشنبه دوم شهریورماه راهی نقطه صفر مرزی شدیم.

    در ابتدا آنچه از زیرساخت ها که بیش از همه خودنمایی می کند، وضعیت جاده های استان و مسیرهای منتهی به خسروی ست که به صورت بزرگراه است، به گفته فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 270 کیلومتر از مسیر بزرگراه کربلا ایمن سازی، لکه گیری و آسفالت و نقاط حادثه خیز مسیر نیز مرتفع شده است.

پلیس راه به خوبی مسیر را پوشش داده، هوا آرام آرام روشن می شود، از کرمانشاه به اسلام آباد غرب و سپس به سرپل ذهاب می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای اربعین در مرز های خسروی» و «منذریه» به روایت فیلم و عکس

حال و هوای اربعین در مرز های خسروی» و «منذریه» به روایت فیلم و عکس