مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-17سياسي

آیت الله جنتی: سفیران اربعین زمینه ساز ارتقای معنویت در جامعه باشند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 22 شهریور 1402) این شورا با اشاره به حماسه راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: - دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که در اربعین حضور داشتند، گفت: خود را سفیران اربعین بدانید و با حفظ معرفت و معنویت حاصل از این سفر، زمینه ساز ارتقای سطح معنویت جامعه شوید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 22 شهریور 1402) این شورا با اشاره به حماسه راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: در هفته گذشته مراسم باعظمت پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد و عاشقان امام حسین (ع) حماسه بزرگ دیگری آفریدند.

وی افزود: همه نهاد های دولتی و گروه های مردمی که به هر نحو برای خلق این حماسه مجاهدت کردند نزد خداوند متعال مأجورند؛ به ویژه مردم و دولت عراق که عهده دار میزبانی کریمانه زائران حضرت سیدالشهدا (ع) شدند.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: قدردان این مجاهدت های خالصانه هستیم و باور داریم که این حرکت عظیم و سرشار از معنویت، زمینه ساز حاکمیت صالحان بر عالم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: سفیران اربعین زمینه ساز ارتقای معنویت در جامعه باشند

آیت الله جنتی: سفیران اربعین زمینه ساز ارتقای معنویت در جامعه باشند