مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-28اقتصادي

رییسی: امروز کشور را به اخم و لبخند دیگران متصل نکردیم


سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در مراسم آغاز تولید گاز از فاز 11 میدان مشترک گازی پارس جنوبی گفت: این کار بزرگی که امروز در منطقه و به دست متخصصان داخلی و با شعار ما می توانیم انجام شد نشان داد که گفتمان این جوانان با گفتمان غرب متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور گفت: امروز باید افتخار کنیم که نه تنها دیگر صنعت نفت کشور وابسته به حضور مستشاران خارجی نیست، بلکه توانمندی های متخصصان صنعت نفت به سطحی رسیده که جمهوری اسلامی به عنوان کشوری توانمند و فناور به دیگر کشورها و به ویژه کشورهای تحت تحریم های ظالمانه نظام سلطه نیز خدمات فنی و مهندسی ارائه می کند.

سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در آیین افتتاح فاز 11 گازی میدان مشترک پارس جنوبی در عسلویه راه اندازی این فاز را اقدامی بزرگ و ماندگار در حوزه صنایع نفت و گاز کشور دانست و اظهار کرد: اجرای این طرح از سوی متخصصان توانمند داخلی در حالی صورت گرفت که شرکت های خارجی طرف قرارداد برای اجرای آن به بهانه تحریم تعهدات خود را رها کرده بودند و کشور تحت شدیدترین تحریم ها قرار داشت.

رییس جمهور انتقال سکوی گازی از فاز 12 میدان عظیم پارس جنوبی به این میدان و راه اندازی این طرح سه سال زودتر از زمان لازم برای اجرای چنین طرحی را از دیگر ویژگی های خاص این پروژه عنوان کرد و افزود: در اجرای این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: امروز کشور را به اخم و لبخند دیگران متصل نکردیم

رییسی: امروز کشور را به اخم و لبخند دیگران متصل نکردیم