مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-08سياسي

عملکرد دولت بر میزان مشارکت انتخاباتی تأثیرگذار است


بیژن مقدم با بیان اینکه درصد مشارکت دوره های گذشته توقعات را خیلی بالا برد، افزود: هرچقدر عملکرد دولت بیشتر امیدآفرین باشد روی میزان مشارکت تأثیر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، این انتقاد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دولت وجود دارد که خیلی آرمانی است و با واقعیت های زندگی مردم نمی خواند.

برخی کارشناسان سیاسی بر این باور هستند که عملکرد دولت در مدت باقی مانده تا زمان انتخابات می تواند بر میزان مشارکت مردم اثرگذار باشد.

بیژن مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره تأثیر عملکرد دولت بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: قطعا این موضوع اثرگذار خواهد بود.

6 ماه تا زمان انتخابات باقی مانده است و نباید از این موضوع غافل بود.

دولتمردان باید یک کار مضاعفی را انجام دهند تا عملکردشان تقویت شود؛ در عین حال انعکاس مناسب عملکردشان نیز می تواند در جامعه امیدآفرین باشد.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت دوره های گذشته توقعات را خیلی بالا برد، افزود: هرچقدر عملکرد دولت بیشتر امیدآفرین باشد روی میزان مشارکت تأثیر می گذارد.

البته این کار سختی است که بشود اعتماد اجتماعی را طی 6 ماه به شکلی احیا کرد که مشارکت خیلی گسترده مردم را در انتخابات مجلس شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت بر میزان مشارکت انتخاباتی تأثیرگذار است

عملکرد دولت بر میزان مشارکت انتخاباتی تأثیرگذار است