مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-14سياسي

جهاد تبیین رسول خدا(ص)«قرآن» است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این جهاد تبیین را خود رسول خدا برای ما تبیین کرده است و قرآن یکی از تبیین کننده هاست، فرمایشات رسول خدا(ص) از تبیین کننده هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با عرض تسلیت رحلت جانسور نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبر آقا امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: یکی از فرمایشات رسول خدا کلمه وحدت است؛ همه مسلمین باید وحدت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسول خدا فطرت انسانی را معنا کرده، افزود: همانگونه که امیرالمومنین(ع) وظائف پیغمبران را در نهج البلاغه بیان می کند، رسول خدا نیز فطرت را تفسیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد زیرساخت های اسلام را یکی از مأموریت های اساسی پیغمبر(ص) دانست و گفت: انصافا رسول خدا(ص) حتی در حجه الوداع زیرساخت های اسلام را تبیین کرد، لذا این جهاد تبیین را خود رسول خدا برای ما تبیین کرده و قرآن یکی از تبیین کننده هاست، فرمایشات رسول خدا(ص) از تبیین کننده هاست.

وی تبیین را به عنوان یکی از اصول کارهای رسول خدا(ص) عنوان کرد و افزود: پیامبر(ص) با آن عمر کوتاه در نبوت توانست برای تمام عالم، اسلام را بیان و تبیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین رسول خدا(ص)«قرآن» است

جهاد تبیین رسول خدا(ص)«قرآن» است