مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-28بين الملل

تظاهرات در لیبی علیه دیدار المنقوش با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی


مردم لیبی امروز (دوشنبه) در اعتراض به دیدار وزیر خارجه کشورشان با همتای صهیونیستی خود مقابل مقر وزارت خارجه لیبی تظاهرات کردند.

- مردم لیبی امروز (دوشنبه) در اعتراض به دیدار وزیر خارجه کشورشان با همتای صهیونیستی خود مقابل مقر وزارت خارجه لیبی تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، تظاهرکنندگان در طرابلس و تعدادی دیگر از شهرهای لیبی که به دیدار محرمانه نجلاء المنقوشی، وزیر خارجه این کشور با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ایتالیا اعتراض داشتند، مخالفت قاطع خود را با برقراری روابط با رژیم صهیونیستی اعلام و شعارهایی علیه عادی سازی روابط با تل آویو سر دادند و پرچم فلسطین را در دست داشتند.

در همین حال رسانه های عبری و عربی گزارش دادند که المنقوشی به دلیل دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در رم از کار تعلیق شده و سپس از طریق فرودگاه بین المللی معیتیقه ، طرابلس را ترک کرده و به ترکیه رفته است.

با این حال معترضان در لیبی، روی دیوار وزارت خارجه کشورشان شعارهایی در راستای استعفای دولت وحدت ملی لیبی به نخست وزیری عبدالمجید الدبیبه سر دادند.

براساس فیلم های منتشر شده، تظاهرکنندگان اقدام به سوزاندن لاستیک خودروها و پرچم رژیم صهیونیستی کرده اند، شعارهایی علیه این رژیم سر داده و خواهان برکناری المنقوش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در لیبی علیه دیدار المنقوش با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

تظاهرات در لیبی علیه دیدار المنقوش با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی