مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-29سياسي

رویداد جشنواره گل نرگس خفر هم زمان با هفته دولت در تقویم ثبت شد


مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر از ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت خبر داد.

- رویداد "جشنواره گل نرگس خفر" هم زمان با هفته دولت در تقویم ثبت شد ایسنا/فارس مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر از ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت خبر داد.

علی اصغر طاهری باب اناری سه شنبه هفتم شهریور به خبرنگاران گفت: ازآنجاکه شهرستان خفر دارای آب وهوای چهارفصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار گرفته است.

او افزود: یکی از محصولات شهرستان خفر گل نرگس است که قدمتی دیرینه دارد و هرساله در فصل برداشت، جشنواره و برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود که مورد استقبال گردشگران قرارگرفته و در کنار آن محصولات کشاورزی و صنایع دستی عرضه می شود.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر بیان کرد: برگزاری این جشنواره گام مؤثری در برای معرفی ظرفیت ها، صنایع دستی و سوغات شهرستان خفر است.

طاهری ادامه داد: مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شد و خوشبختانه این روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جشنواره گل نرگس خفر هم زمان با هفته دولت در تقویم ثبت شد

رویداد جشنواره گل نرگس خفر هم زمان با هفته دولت در تقویم ثبت شد