مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-24بين الملل

النجباء: اخراج آمریکا از عراق، فقط با سلاح امکان پذیر است


گروه مقاومت النجباء با تأکید بر لزوم اخراج آمریکا از طریق سلاح، گفت که این کشور، زبان توافق یا دیلماسی را نمی فهمد و باید خاک عراق را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الینا رومانسکی سفیر آمریکا در عراق شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، تلاش کرد به توضیح و توجیه چرایی تحرکات مشکوک نظامی اخیر ارتش آمریکا در مناطق مرزی با سوریه و اردن بپردازد.

این دیدار پس از آن صورت گرفت که طی دو هفته اخیر محافل سیاسی و نظامی عراقی به شدت به تحرکات مشکوک آمریکا در مناطق مرزی عراق با سوریه و اردن معترض شده و خواهان پاسخگویی واشنگتن شدند؛ الحشد الشعبی نیز اعلام کرد که با دقت این تحرکات را تحت نظر دارد و نیروهای خود را در مناطق مرزی مستقر کرده است.

جنبش النجباء عراق هم به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: با وجود اینکه مردم عراق منتظر نتایج هیأت دولتی عراق بودند که مأمور پایان بخشیدن به حضور  [آمریکای] اشغالگر و اخراج آن بود، ملت ما ناگهان با تحرکات مشکوک گروههای نظامی [آمریکایی] از جنوب به شمال و غرب غافلگیر شد.

  النجباء با بیان اینکه نظامیان آمریکایی با این اقدام، حاکمیت عراق را به سخره گرفتند، ادامه داد: ما در مقاومت اسلامی همچنان بر سر موضع و سخن خود هستیم که راهکار سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: اخراج آمریکا از عراق، فقط با سلاح امکان پذیر است

النجباء: اخراج آمریکا از عراق، فقط با سلاح امکان پذیر است