مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-08اجتماعي

جاده چالوس یکطرفه شد/ تردد روان در محور مهران-ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این محور در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، - سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از یکطرفه شدن جاده چالوس، ترافیک سنگین در محوز هراز و آزادراه رشت-قزوین و تردد روان در محور مهران-ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این محور در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر (شمال به جنوب) این آزادراه روان است.

در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک و آزادراه رشت - قزوین محدوده های سراوان و رودبار ترافیک سنگین است.

همچنین در محور فیروزکوه (مسیر رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان بوده و آزادراه رشت – قزوین دارای بارش باران و سایر محور های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس یکطرفه شد/ تردد روان در محور مهران-ایلام

جاده چالوس یکطرفه شد/ تردد روان در محور مهران-ایلام