مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-31اقتصادي

پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا در خراسان شمالی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مبلغ 80 هزار و 260 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا و کمک اشتغال پرداخت شده که این تسهیلات سبب اشتغال زایی برای 398 نفر در زمینه های مختلف گردیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: ثبت 3 شرکت تعاونی در شهرستان های اسفراین، جاجرم و گرمه با 852 عضو و سرمایه یک هزار و 346 میلیون ریالی در حوزه سرمایه اجتماعی انجام شده است.

وی گفت: تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری روستایی با عضویت یک هزار و 821 نفر و در مجموع یک هزار و 868 فقره تسهیلات به مبلغ 80 هزار و 260میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا و کمک اشتغال در پروژه ترسیب کربن پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: نتیجه اقدامات فوق، اشتغال زایی برای 398 نفر در زمینه تولیدی پیراهن مردانه، پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، توسعه گلخانه، پروژه قارچ، خیاطی تابلو بافی و پرواربندی گوساله و حلب سازی می باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه انسانی برگزاری کلاس های آموزشی مشاغل فنی و حرفه ای در روستاهای هدف انجام گرفته و همچنین در حوزه سرمایه زیست محیطی تولید نهال گلدانی که باعث اشتغال زایی موقت به میزان 4 هزار و 380 نفر شده و اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا در خراسان شمالی

پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا در خراسان شمالی