مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:332023-08-30اجتماعي

مراجعه روزانه 17 هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر در کربلا


مدیر مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در کربلا گفت: روزانه 17 هزار زائر حسینی از خدمات درمانی هلال احمر در شهر کربلا بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، امین طباطبایی،مدیر مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به اینکه هفته گذشته تمامی مراکز و درمانگاه های ثابت و موقت هلال احمر در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زائران حسینی موسم اریعین فعال شده اند، افزود: در این مراکز تمامی خدمات عمومی و تخصصی به زائران ارائه می شود.

وی افزود:همچنین تیم های تخصصی و فوق تخصصی پزشکان داوطلب هلال احمر در بیمارستان الحسین(ع) مستقر هستند و به صورت شبانه روزی به تمامی مراجعه کنندگان خدمت رسانی می کنند.

طباطبایی گفت: تلاش بر این است که یک پوشش سراسری در شهرهای زیارتی عراق ایجاد شود تا شهروندان، دسترسی آسانی به مراکز درمانی داشته باشند.

بر همین اساس تیم های بهداشتی و درمانی در برخی موکب ها نیز مستقر شده اند تا زائران به راحتی بتوانند نیازهای بهداشتی و درمانی خود را برطرف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان پشتیبان گروه های پزشکی جهادی نیز وارد عرصه شده و تلاش می کند تا نیازهای تجهیزاتی و دارویی این گروه های داوطلبانه را برطرف کند،گفت:گسترش خدمات رسانی هلال احمر به زائران عتبات عالیات در اربعین حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 17 هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر در کربلا

مراجعه روزانه 17 هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر در کربلا