مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-02اجتماعي

محدودیت فضای فرهنگی مدارس در اردبیل/ 1200 مربی پرورشی کم داریم


معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای سال تحصیلی پیش رو یک هزار و 200 نیرو در حوزه مربی پرورشی، مشاور و معاون در مدارس اردبیل کمبود وجود دارد.

- غفور حضوری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: برنامه های پیش رو برای آغاز سال تحصیلی به صورت کمی و کیفی تعریف شده و ما تلاش می کنیم به رغم کمبود نیروی انسانی این برنامه ها را در ارتقای فضای تربیتی و پرورشی نسل آینده اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون یک هزار و 77 نفر پرسنل در قالب مربی، معاون و مشاور در مدارس فعالیت می کنند که ما تلاش می کنیم از ظرفیت این نیروها استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: برخلاف سال های گذشته تلاش می کنیم تا با کاستن از حجم بالای بخشنامه های ابلاغی به مدارس در حوزه فرهنگی، تربیتی و مشاوره ای کیفیت کار و راندمان را در این بخش افزایش دهیم.

حضوری کمبود فضاهای تربیتی، فرهنگی و مشاوره ای را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: 500 نمازخانه مستقل، 380 کتابخانه مدرسه ای، 21 کانون فرهنگی و تربیتی و 20 مرکز مشاوره در استان اردبیل فعالیت می کنند که به نسبت جمعیت دانش آموزی این مراکز محدود و اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فضای فرهنگی مدارس در اردبیل/ 1200 مربی پرورشی کم داریم

محدودیت فضای فرهنگی مدارس در اردبیل/ 1200 مربی پرورشی کم داریم