مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-27سياسي

تکلیف زهکش دشت الله آباد مشخص شود


امام جمعه شهرستان آبیک در دیدار با استاندار قزوین بر ضرورت تعیین تکلیف زهکش دشت الله آباد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین عصر امروز به همراه فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و دیگر مسوولان استان و شهرستان به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان آبیک در این دیدار اظهار کرد: شهرستان آبیک در برخی حوزه ها دستاوردهای خوبی داشته و در بعضی حوزه ها هم شاهد رکود هستیم.

این در حالی است که مهمترین مشکل شهر آبیک، آب بود که به همت مدیران و نمایندگان سابق استان قزوین و مدیران و نمایندگان فعلی مجلس به ثمر رسید.

  حجت الاسلام حسینی میرامینی افزود: با توجه به ساخت پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا توسط خیر، از استاندار قزوین و نمایندگان مجلس انتظار داریم که برای استمرار ساخت این پروژه تدبیر لازم را بیندیشند تا به سرانجام برسد چرا که عمده مردم شهر آبیک، کارگرنشین هستند و نیاز مبرم به خدمات درمانی دولتی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف زهکش دشت الله آباد مشخص شود

تکلیف زهکش دشت الله آباد مشخص شود