مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-04حوادث

وزیر کار: نشت گاز متان علت انفجار در معدن طزره بود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره عادی بودن شرایط معدن تا نیم ساعت قبل از وقوع حادثه براساس بررسی های کارشناسان گفت: حادثه معدن طزره غیرمترقبه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وقوع انفجار در معدن طزره دامغان و ریزش یکی از تونل های آن سبب شد تا 6 کارگر این معدن محبوس شوند و بامداد امروز پیکر بی جان این کارگران از داخل تونل حادثه دیده به بیرون منتقل شد.

 بلافاصله پس از اتمام عملیات امداد و نجات در این معدن که با فرماندهی میدانی استاندار سمنان انجام شد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل ریزش معدن حضور یافت.

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید خود از این معدن ضمن تسلیت به بازماندگان و کارگران این معدن اظهار داشت: این حادثه غیرمترقبه بوده و پیش بینی آن با توجه به تدابیر اندیشیده شده ممکن نبود.

وی تصریح کرد: البته باید تجهیزات و تمهیدات بیشتر و امکانات هشدار دهنده در این معدن صورت پذیرد تا حوادث این چنینی در آن اتفاق نیفتد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور خود در محل وقوع حادثه گت: دستورات ویژه و کافی برای رفع مشکلات این معدن برای جلوگیری از تکرار این حادثه صادر شد و امیدوارم که این حوادث تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: نشت گاز متان علت انفجار در معدن طزره بود

وزیر کار: نشت گاز متان علت انفجار در معدن طزره بود