مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-12دانش

دانشگاه ها از ما انتظار کمک مالی در حوزه تغذیه نداشته باشند


رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه ها نباید انتظار کمک مالی در حوزه تغذیه از این صندوق داشته باشند، گفت: صندوق رفاه دانشجویان فقط سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیات امنا به دانشگاه ها ابلاغ می کند.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه ها نباید انتظار کمک مالی در حوزه تغذیه از این صندوق داشته باشند، گفت: صندوق رفاه دانشجویان فقط سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیات امنا به دانشگاه ها ابلاغ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر گنجی در اجلاس روسای دانشگاه ها به وظایف صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای حل مشکلات دانشجویان است تادانشجویان بدون دغدغه معیشتی، با خیال راحت به امر آموزش و تحقیقات بپردازند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به موضوع تغذیه دانشجویان بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را در رابطه با تامین غذای دانشجویی در اختیار خود دانشگاه ها قرار می دهد و از این بابت هیچ مبلغی در اختیار صندوق قرار نمی گیرد لذا دانشگاه ها نباید انتظار کمک مالی از این صندوق داشته باشند و صندوق رفاه دانشجویان فقط سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیات امنای این صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از ما انتظار کمک مالی در حوزه تغذیه نداشته باشند

دانشگاه ها از ما انتظار کمک مالی در حوزه تغذیه نداشته باشند