مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-20فرهنگي

ارائه غرفه رایگان در جشنواره ملی آش زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: غرفه آش و صنایع دستی 100 درصد رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد و حتی برای کسانی که از استان های دیگر در جشنواره شرکت کرده اند، - ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: غرفه آش و صنایع دستی 100 درصد رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد و حتی برای کسانی که از استان های دیگر در جشنواره شرکت کرده اند، اسکان رایگان در نظر گرفته شده است.

سیدسعید صفوی ظهر امروز (29 شهریورماه) در نشست خبری شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات کشور، با بیان اینکه جشنواره ملی آش به عنوان بزرگترین رویداد شهر در تقویم رویدادهای کشور ثبت شده است ، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف در زنجان، شهر را تبدیل به شهر جشنواره ها کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه رویداد زنجان در تقویم رویدادها به ثبت رسیده است، افزود: این رویدادها از جمله جشنواره آش ایرانی، نمایشگاه ملی صنایع دستی و جشنواره بین المللی غذای اکو هستند و 5 پروانه نیز آماده است تا در شورای ملی ثبت شود.

صفوی با اشاره به اینکه جشنواره ملی آش و صنایع دستی مهرماه برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اتمام ماه محرم و ماه صفر، اوایل مهرماه برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه غرفه رایگان در جشنواره ملی آش زنجان

ارائه غرفه رایگان در جشنواره ملی آش زنجان