مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-02پزشكي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی


رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: تیم پزشکی اعزامی شهرداری مشهد طی مدت 6 روز به 350 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی، پرستاری و دارویی رایگان ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم زوکی نژاد با بیان اینکه در این تیم از توان 2 پزشک و 3 پرستار برای خدمت به زائران استفاده می شود، اظهار کرد: بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در موکب های نجف اشرف و اتوبوسرانی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و پرسنل شهرداری مشهد تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس اظهار کرد: بیشترین مراجعات با ابتلای زائران به سرماخوردگی، بدن درد، مسمومیت ها و بیماری های گوارشی گزارش و بعد از آن گرمازدگی و التهابات پوستی مورد ثبت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس، با حضور یک نفر راننده و یک نفر کمک راننده نیز به منظور انتقال زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی در نجف اشرف مستقر شده است.

زوکی نژاد گفت: 110 قلم دارو و 80 قلم تجهیزات مصرفی پزشکی در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران در اختیار تیم پزشکی قرار دارد.

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس اجتماع میلیونی اربعین حسینی را تجلی شکوه و به هم پیوستگی امت اسلام عنوان کرد و افزود: فعالیت های مختلفی در این راستا ویژه ایام اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی