مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-30اقتصادي

17 پروژه ارتباطی در گیلان به بهره برداری رسید


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: در هفته دولت امسال 17 پروژه ارتباطی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: در هفته دولت امسال 17 پروژه ارتباطی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرزاد توکلی در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 17 پروژه ارتباطی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات روستایی USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با به سرمایه گذاری 845 میلیارد ریالی این پروژه ها از اعتبارات طرح توسعه خدمات روستایی USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، افزود: پروژه های هفته دولت در دو بخش توسعه زیرساخت شامل اجرای و بهره برداری 118.

2 کیلومتر فیبر نوری به ارزش 413 میلیارد ریال و همچنین ارتقا و احداث 15سایت دکل ارتباطی بوده به ارزش 432 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به بهره برداری از دو پروژه فیبر نوری در شهرستان های رضوانشهر و سیاهکل گفت: همزمان با هفته دولت پروژه فیبر نوری شهرستان رضوانشهر به طول 113 کیلومتر و به ارزش 395 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه ارتباطی در گیلان به بهره برداری رسید

17 پروژه ارتباطی در گیلان به بهره برداری رسید