مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-19اقتصادي

پیگیری دستورات مخبر درباره کالاهای رسوبی در بنادر به کجا رسید؟


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: پس از بازدید معاون اول رییس جمهور و تاکید بر تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی از امروز حداقل 500 کانتینر از این بندر خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان امروز در جریان سفر به هرمزگان در خصوص ترخیص کانتینرهای کالاهای رسوبی افزود: پیرو تاکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی، آنچه در اختیار اموال تملیکی قرار داده شده، حدود 186 کانتینر مربوط به قبل از سال 96 بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار، مدیرکل بنادر استان و گمرکات هرمزگان مبنی بر تخصیص و هماهنگی کامیون ها برای خروج و تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی، ادامه داد: حدود دو هزار و 800 کانیتنر نیز مربوط به سال های 1396 تا پایان 1400 بوده که جلسه ای هماهنگی برای خروج و تعیین تکلیف این تعداد کانیتنر نیز درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برای تسریع در روند تعیین تکلیف این کانتینرها با توجه به حجم بسیار بالای کالاهای متروکه در بندر شهید رجایی سازمان اموال تملیکی با 13 مدیرکل و کارشناسان خود در بندر شهید رجایی حاضر شده تا نسبت به تعیین تکلیف این کالاها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دستورات مخبر درباره کالاهای رسوبی در بنادر به کجا رسید؟

پیگیری دستورات مخبر درباره کالاهای رسوبی در بنادر به کجا رسید؟