مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-15اقتصادي

3 میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند


از روز 22 تا 24 شهریورماه تاکنون 3 میلیون و 300 نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند و حدود 5 میلیون نفرشب مسافر در مراکز اقامتی ثابت و سیار استان اقامت داشتند.

- مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: از روز 22 تا 24 شهریورماه تاکنون 3 میلیون و 300 نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند و حدود 5 میلیون نفرشب مسافر در مراکز اقامتی ثابت و سیار استان اقامت داشتند.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه گیلان به جهت قابلیت های گردشگری یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران است، در خصوص آخرین آمار ورود مسافران به گیلان اظهار کرد: باتوجه به پایان ماه صفر، از روز 22 تا 24 شهریورماه تاکنون 3 میلیون و 300 نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: حدود 5 میلیون نفرشب مسافر در مراکز اقامتی ثابت و سیار استان اقامت داشتند، شهرستانهای رشت، بندر انزلی، آستارا، لاهیجان، فومن و رودسر بیشترین مسافران اقامت کننده را داشته است.

جهانی بیان کرد: با توجه به بررسی به عمل آمده، گردشگران بیشترین بازدید را در شهر تاریخی ماسوله، قلعه رودخان، موزه میراث روستایی، شهر بندرانزلی و لاهیجان داشته اند.

وی اضافه کرد: 35 میلیون گردشگر از ابتدای امسال به گیلان سفر کرده اند که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته 30 درصد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند

3 میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده اند