مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:252023-08-24اقتصادي

جلوگیری از اتلاف هزار میلیارد ریال و بیش از 11 میلیون یورو از اموال بیت المال


دادستانی استان قم در راستای حفظ و احیای حقوق «عامه و شهروندی» در یک سال گذشته تنها با ورد به 2 موضوع رفع مشکل پروژه عظیم انتقال آب به شهر قم از اتلاف هزار میلیارد ریال و بیش از 11 میلیون یورو از اموال بیت المال جلوگیری کرده و موجب بازگشت و ردمال یک هزار و .

- ایسنا/قم دادستانی استان قم در راستای حفظ و احیای حقوق عامه و شهروندی در یک سال گذشته تنها با ورد به 2 موضوع رفع مشکل پروژه عظیم انتقال آب به شهر قم از اتلاف هزار میلیارد ریال و بیش از 11 میلیون یورو از اموال بیت المال جلوگیری کرده و موجب بازگشت و ردمال یک هزار و 300 مال باخته پروژه رضوان به مبلغ بیش از 158 میلیارد تومان پس از گذشت حدود 11 سال شد.

حجت الاسلام والمسلمین غریب امروز 2 شهریورماه طی سخنانی در رابطه با ورود به رفع مشکل پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه های دز (تصفیه خانه دلیجان) به شهر قم، در مقدمه اظهار کرد: برای اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه های دز به شهر قم، قراردادی بین شرکت آب منطقه ای قم و شرکت مشارکت آبیران بام راه منعقد و بودجه اجرای این طرح از محل تسهیلات دریافتی از سوی بانک توسعه اسلامی IDB (واقع در کشور عربستان) در سال 1390 تامین شد.

وی افزود: بر اساس قرارداد مربوطه و الحاقیه های بعدی آن مبلغ برآوردهای اولیه هزینه های اجرای طرح مذکور حدود یک هزار میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از اتلاف هزار میلیارد ریال و بیش از 11 میلیون یورو از اموال بیت المال

جلوگیری از اتلاف هزار میلیارد ریال و بیش از 11 میلیون یورو از اموال بیت المال