مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:062023-09-14بين الملل

پایان روند انتقال اموال ایران به بانک های قطر در هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز (پنجشنبه) 23 شهریور ماه در گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور به بحث و رایزنی پرداختند.

- وزیر خارجه قطر در گفت وگوی تلفنی امروز با امیرعبداللهیان از نهایی شدن و اتمام همه روند های مرتبط با انتقال اموال ایران به بانک های قطر در هفته آینده خبر داد.

وزیر خارجه قطر اعلام کرد: پایان روند انتقال اموال ایران به بانک های قطر در هفته آینده به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز (پنجشنبه) 23 شهریور ماه در گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور به بحث و رایزنی پرداختند.

این گفت وگوی تلفنی در آستانه اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال دارایی های ایران در کره جنوبی به قطر و تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در هفته آینده انجام شده است.

وزیر امور خارجه ایران در این تماس تلفنی از نقش سازنده دولت قطر در زمینه پیگیری های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روند انتقال اموال ایران به بانک های قطر در هفته آینده

پایان روند انتقال اموال ایران به بانک های قطر در هفته آینده