مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-02اقتصادي

بازپس گیری 200 متر از اراضی دولتی همدان از زمین خواران


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف اراضی شهرستان همدان توسط کارکنان یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد و گفت: هیچ مماشاتی با زمین خواران نداریم.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف اراضی شهرستان همدان توسط کارکنان یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد و گفت: هیچ مماشاتی با زمین خواران نداریم.

مجید صالحی امیر تصریح کرد: 200 مترمربع از اراضی دولتی با کاربری مسکونی به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال که در شهر همدان اراضی شهرک بهشتی تصرف شده بود، توسط یگان حفاظت از اراضی دولتی این اداره کل خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با تأکید بر اهتمام اداره کل راه و شهرسازی همدان برای آگاه سازی عمومی برای مقابله با هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دستگاه قضایی در مناطق مختلف استان، افزود: از آنجایی که در اراضی دولتی و ملی عمده اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت وسازهای غیرمجاز است، این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه ای که صورت گرفته باشد، نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری 200 متر از اراضی دولتی همدان از زمین خواران

بازپس گیری 200 متر از اراضی دولتی همدان از زمین خواران