مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-02سياسي

بیانیه دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار در مورد برنامه تلویزیونی مجلس واقعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار که در استان کرمان فعال است، با توجه وقوع برخی مسائل در برنامه “مجلس واقعه” در بیانیه ای اعلام کرد: - دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار در بیانیه ای اعلام کرد :برنامه تلویزیونی مجلس واقعه در شأن هنر عظیم آیینی تعزیه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار که در استان کرمان فعال است، با توجه وقوع برخی مسائل در برنامه “مجلس واقعه” در بیانیه ای اعلام کرد: برنامه تلویزیونی مجلس واقعه در شأن هنر عظیم و آیینی تعزیه نیست.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کیمیایی است عجب تعزیه داری حسین که نباید ز کسی منت اکسیر کشید تعزیه تنها هنر نمایشی جهان اسلام است که متاسفانه و یا خوشبختانه از ابتدای پیدایش آن با مخالفین زیادی روبه رو بوده است، خوشبختانه از این جهت که این مخالفت ها کم و بیش باعث ارتقای سطح تعزیه و همچنین جذب مخاطبان بیشتر شده و مردم محب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با جدیت مقابل غرض ورزی ها ایستاده و از این هنر غنی و آیین مذهبی خود دفاع و حمایت کردند.

 مردم بصیر ایران اسلامی می دانند که مخالفت با تعزیه فقط به قبل از دوران طاغوت پهلوی در قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار در مورد برنامه تلویزیونی مجلس واقعه

بیانیه دبیرخانه سوگواره ملی تعزیه ده زیار در مورد برنامه تلویزیونی مجلس واقعه