مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:252023-08-29اقتصادي

آیا نیاز کشاورزان خراسان جنوبی به سردخانه طی امسال برطرف می شود؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 24 واحد سردخانه در این استان با ظرفیت 66 هزار و 400 تن در دست ساخت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 24 واحد سردخانه در این استان با ظرفیت 66 هزار و 400 تن در دست ساخت است.

مهدی جعفری، دوشنبه شب 6 شهریور به رسانه های گروهی گفت: 24 واحد سردخانه با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی مختلف در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: با تکمیل این واحدها بخشی از نیاز کشاورزان و بهره برداران استان به سردخانه رفع خواهد شد و برای نگهداری محصولات کشاورزی در استان به 120 هزار تن سردخانه نیاز داریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال اولویت پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی به ساخت سردخانه اختصاص یافته است، بیان کرد: در صورت ورود سرمایه گذاران برای احداث سردخانه با تسهیلات کم بهره از آنان حمایت می شود.

جعفری با بیان اینکه برخی قوانین بانکی باعث دلسردی سرمایه گذاران می شود که باید در این زمینه چاره اندیشی شود و تورم چند سال اخیر سرمایه گذاران را در تکمیل طرح ها دچار مشکل کرده است، یادآور شد: 15 واحد سردخانه با ظرفیت 12 هزار و 500 تن و 18 واحد سردخانه غیر مستقل با ظرفیت 15 هزار و 300 تن در استان خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نیاز کشاورزان خراسان جنوبی به سردخانه طی امسال برطرف می شود؟

آیا نیاز کشاورزان خراسان جنوبی به سردخانه طی امسال برطرف می شود؟