مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-29فرهنگي

تحول در زیر ساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری شکل می گیرد


شهرکرد_معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تحول در حوزه زیرساخت های فرهنگی استان در حال شکل گیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا جوانبخت صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند پیشرفت و توسعه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان در دولت سیزدهم تدوین شد.

وی تصریح کرد: تحول در حوزه زیرساخت های فرهنگی استان در حال شکل گیری است.

جوانبخت با اشاره به اینکه در دلت سیزدهم تحولاتی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته است گفت: کلنگ زنی نخستین پارک فرهنگ و هنر شهرکرد با مشارکت بخش خصوصی، بهره برداری از فرهنگسرای لردگان، پیگیری و جذب اعتبار برای راه اندازی سینمای شهر فارسان و تدوین بسته بهبود زیرساخت های فرهنگی استان از دیگر اقداماتی است که در جریان 2 سال فعالیت دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای نزدیک به 30 جشنواره فرهنگی و هنری در ابعاد ملی و استانی، صدور 108 مجوز فعالیت فرهنگی، هنری و قرآنی و طراحی و اجرای 27 طرح تبصره 14 با موضوع دین و مذهب در این مدت، جهش مناسبی را برای فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری رقم زده است.

جوانبخت با اشاره به اینکه وام های خوداشتغالی، برای 212 نفر از فعالان این عرصه فرصت شغلی مرتبط فراهم شد گفت: فعالیت های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در زیر ساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری شکل می گیرد

تحول در زیر ساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری شکل می گیرد