مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-21اقتصادي

تخصیص 200 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور برای ساماندهی مرز باشماق


استاندار کردستان با بیان اینکه مرز باشماق از مهمترین ظرفیت های استان است و ساماندهی آن جزو اولویت های توسعه ای محسوب می شود، از تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور برای اتمام این طرح خبر داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه مرز باشماق از مهمترین ظرفیت های استان است و ساماندهی آن جزو اولویت های توسعه ای محسوب می شود، از تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور برای اتمام این طرح خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا روز گذشتە در پنجاه و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد : دستور کار جلساتی که متناسب با اولویت ها و ضرورت ها طبق کارهای کارشناسی شده و هدفمند باشد، منتج به نتیجه خواهد شد.

استاندار کردستان یکی از مهمترین اولویت های دولت در استان را تسریع ساماندهی مرز باشماق عنوان کرد و گفت: پروژه ساماندهی این مرز در سال 99 کلنگ زنی شده و مستلزم تملک اراضی و اعتبار قابل توجه و فقط هزینه تملک، از کل اعتبار ساماندهی پیش بینی شده بیشتر بود که از سال گذشته تاکنون با جدیت این امر دنبال شد و خوشبختانه برای اتمام این طرح 200 میلیارد تومان اعتبار به عنوان مصوبه سفر رییس جمهور تخصیص یافته است و این گره باز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 200 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور برای ساماندهی مرز باشماق

تخصیص 200 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور برای ساماندهی مرز باشماق