مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-28اجتماعي

آغاز تغییر و تحول در کانون پرورش فکری با افتتاح سینمای کودک


طرح معلم و دانش آموز، کتابخوانی، قصه گویی و سینمای کودک و نوجوان که امروز شاهد آن هستیم از مهمترین محورهای تغییر و تحول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سینمای دانش آموزی صبح امروز با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مجتمع کانون پرورش افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش پس از افتتاح سینمای کودک و نوجوان و در جمع خبرنگاران گفت: کانون پرورش فکری یکی از ارکان مهم نظام آموزشی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مرکز ثقل نظام آموزشی است.

کانون نقش بسیار مهمی در هویت سازی داشته و در صدور پیام های تربیتی و آموزشی به خانواده ها و همچنین به خارج از ایران نقش مهمی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه کانون در مدیریت جدید رابطه بسیار تنگاتنگی با مدرسه پیدا خواهد کرد؛ گفت: موضوع کانون های مدرسه به صورت جدی در حال پیگیری است.

طرح معلم و دانش آموز، کتاب و کتابخوانی، قصه گویی و سینمای کودک و نوجوان که امروز شاهد آن هستیم از مهمترین محورهای تغییر و تحول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

صحرایی خاطر نشان کرد: در سراسر کشور بیش از هزار مرکز فرهنگی کانون پرورش را داریم که علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و هنری به دانش آموزان در تابستان، در طول سال هم با مدارس همکاری خواهند کرد وزیر آموزش و پرورش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تغییر و تحول در کانون پرورش فکری با افتتاح سینمای کودک

آغاز تغییر و تحول در کانون پرورش فکری با افتتاح سینمای کودک