مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-23سياسي

تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم از اولویت های اقدامات دولت است


رییس جمهور گزارش مسئولان دستگاه ها از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از رسانه ها خواست، نسبت به تبیین اقدامات دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه امروز چهارشنبه (یکم شهریور 1402) هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، وزرا و اعضای کابینه با ارائه گزارش هایی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه با تقدیر از اهتمام رییس جمهور نسبت به پرداخت مطالبات گندم کاران، از روند پیگیری پرداخت این مطالبات از جمله تخصیص اعتبار 50 هزار میلیارد تومانی گزارش هایی ارائه کردند.

وزیر نفت نیز از رکوردشکنی حجم گازرسانی به نیروگاه ها و خنثی سازی اثرات تحریم و همچنین افزایش تولید نفت خبر داد.

اوجی در گزارش خود از اقدامات وزارت نفت برای مقابله با شایعه پراکنی و التهاب آفرینی درباره افزایش قیمت بنزین حضور مخبر در جایگاه های بنزین را موجب آرامش افکار عمومی و کاهش التهاب ناشی از شایعات مطرح شده عنوان کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم ضمن ارائه گزارشی از بازدید خود از معادن ذغال سنگ استان کرمان و نیز رونق و رشد کیفی و کمی تولید در صنایع مس، نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم از اولویت های اقدامات دولت است

تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم از اولویت های اقدامات دولت است