مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-19سياسي

توضیحات نایب رییس مجلس درباره علت ورود مجلس به موضوع اصلاح قانون کنکور


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخطار یکی از نمایندگان مجلس درباره زیر سوال بردن شأن مجلس از سوی برخی، درباره علت ورد مجلس به موضوع اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور توضیحاتی ارائه داد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخطار یکی از نمایندگان مجلس درباره زیر سوال بردن شأن مجلس از سوی برخی، درباره علت ورد مجلس به موضوع اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 28 شهریور 1402 صحن مجلس در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 58 قانون اساسی اظهار کرد: برخی از نمایندگان به بهانه مباحثی که امروز مطرح می شود، در حال زیر سوال بردن شأن مجلس هستند و رییس جلسه باید در این زمینه تذکر می داد.

وی افزود: در کشور نظری درباره اصلاح کنکور وجود دارد و با نظر هیئت رییسه مجلس موضوع در حال رسیدگی در صحن مجلس است، در اینجا نباید جایگاه مجلس را سوال ببریم.

برخی می گویند که نمایندگان بیکار هستند و به خانواده های کنکوری ها می گویند که کاری با مجلس نداشته باشید و حرف ما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نایب رییس مجلس درباره علت ورود مجلس به موضوع اصلاح قانون کنکور

توضیحات نایب رییس مجلس درباره علت ورود مجلس به موضوع اصلاح قانون کنکور