مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-26اقتصادي

حضور پردیس ارس دانشگاه تهران در نمایشگاه ایروان برای تبادلات علمی


رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از حضور فعال این مرکز علمی به عنوان نماینده دانشگاه تهران با هدف جذب دانشجو و برگزاری تبادلات علمی به منظور گسترش ارتباطات بین المللی در نمایشگاه ایروان اکسپو در کشور ارمنستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران گفت: پردیس ارس در نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که از سوم تا پنجم شهریورماه در پایتخت ارمنستان با حضور سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مراکز فعال در این مناطق در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برپا شده است حضور دارد.

وی با اشاره به جذب دانشجویان با هدف گسترش ارتباطات بین المللی به عنوان یکی ازبرنامه های مهم پردیس بین المللی ارس بر ایجاد زمینه های پذیرش دانشجویان غیرایرانی که همسویی فرهنگی بیشتری با کشور ما دارند تاکید کرد.

زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس گفت: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور، معتبرترین دانشگاه در سطح کشور است و مطمئناً این حضور و معرفی مراکز علمی نتایج پرباری را به همراه خواهد داشت و این همکاری ها می تواند در حوزه های مختلفی از جمله تحقیقاتی، بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پردیس ارس دانشگاه تهران در نمایشگاه ایروان برای تبادلات علمی

حضور پردیس ارس دانشگاه تهران در نمایشگاه ایروان برای تبادلات علمی