مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-25اقتصادي

میزان نقدینگی در دولت سیزدهم به 29 درصد کاهش یافت


وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت سیزدهم دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، گفت: با عملکرد دولت در کشور در راستای مهار تورم، میزان نقدینگی از 39 درصد به 29 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/قم وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت سیزدهم دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، گفت: با عملکرد دولت در کشور در راستای مهار تورم، میزان نقدینگی از 39 درصد به 29 درصد کاهش یافته است.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی به شهرک ها و واحدهای صنعتی استان قم، اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت را خدمت همه دولتمردان و کارکنان دولت در استان قم تبریک عرض می کنم.

وی افزود: حضور نیروهای بومی از توفیقاتی است که در دولت مردمی نصیب مردم قم شده است؛ مدیران بومی نسبت به مشکلات و ضعف های استان اشرافیت دارند و با اطلاعات کافی خود می توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وزیر دادگستری تصریح کرد: بین نمایندگان سه قوه در قم تعامل و یکدلی خوبی وجود دارد که مثال زدنی است؛ اطمینان داریم امروز با حضور استاندار جدید قم اتفاقات بهتری در استان با همکاری نمایندگان سه قوا رقم خواهد خورد.

رحیمی تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور است؛ واقعیت این است که اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان نقدینگی در دولت سیزدهم به 29 درصد کاهش یافت

میزان نقدینگی در دولت سیزدهم به 29 درصد کاهش یافت