مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-17اجتماعي

اختصاص روزانه 35 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران البرزی به مشهد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: برای انتقال زائران امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر روزانه به طور میانگین 35 دستگاه ناوگان اتوبوسی از این استان به مشهد مقدس اعزام شد.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: برای انتقال زائران امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر روزانه به طور میانگین 35 دستگاه ناوگان اتوبوسی از این استان به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی روز یکشنبه 26 شهریور با اشاره به بسیج همه امکانات در حوزه حمل و نقل عمومی استان برای اعزام زائران استان به مشهد مقدس گفت: برای اعزام زائران امام رضا (ع) از روز 20 شهریور تا 31 شهریورماه برنامه ریزی ها انجام شده است تا بهترین شرایط برای سفر زائران به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام اوج این سفرها روزانه به طور میانگین 35 دستگاه ناوگان از البرز به خراسان رضوی اعزام شدند، افزود: تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شد تاجابه جایی مسافران بدون مشکل انجام شود و با توجه به همکاری و همراهی مطلوب شرکت ها و مالکان ناوگان اتوبوسی علاوه بر تامین نیاز برای بازگشت زائران استان البرز، به سایر استان های کشور نیز ناوگان کمکی اعزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص روزانه 35 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران البرزی به مشهد

اختصاص روزانه 35 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران البرزی به مشهد