مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-28اقتصادي

پشت نوبتی های بهزیستی خراسان جنوبی در چرخه حمایت قرار گرفتند


در سال های گذشته افرادی در پشت نوبت برای تحت حمایت بهزیستی در استان قرار داشتند که سال گذشته با اعتباری که دولت پیش بینی کرد همه افراد پشت نوبت در چرخه حمایت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: همیشه در سال های گذشته افرادی در پشت نوبت برای تحت حمایت قرار گرفتن بهزیستی در استان قرار داشتند که سال گذشته با اعتباری که دولت برای استان پیش بینی کرد همه افراد پشت نوبت در چرخه حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 600 میلیارد تومان اعتبار به اعتبارات استان در حوزه بهزیستی اضافه شده است، بیان داشت: در حال حاضر 17 میلیارد و 800 میلیون تومان مستمری به صورت ماهانه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می شود.

شرفی با اشاره به معافیت در تعرفه های انشعابات آب، برق، گاز و پروانه های ساختمانی برای یک بار ویژه خانواده های تحت پوشش این نهاد گفت: افراد تحت پوشش تنها برای یکبار می توانند از این معافیت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تحقیق پژوهشی برای بررسی علت معلولیت ها در شهرستان نهبندان ویژه نابینایی جزو برنامه های بهزیستی استان قرار گرفت: افزود: ازدواج های فامیلی دلیل اصلی این معلولیت در پی این تحقیق مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت نوبتی های بهزیستی خراسان جنوبی در چرخه حمایت قرار گرفتند

پشت نوبتی های بهزیستی خراسان جنوبی در چرخه حمایت قرار گرفتند