مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-09سياسي

اجرای کامل کاداستر در قم به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود


معاون قضایی و حقوق عامه دادستان قم، گفت: تمامی اقدامات مدیران استان در زمینه اجرای بهینه، سریع و کامل طرح حدنگار (کاداستر) به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود.

- ایسنا/قم معاون قضایی و حقوق عامه دادستان قم، گفت: تمامی اقدامات مدیران استان در زمینه اجرای بهینه، سریع و کامل طرح حدنگار (کاداستر) به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود.

علی اصغر سلطانی در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح حدنگار که در دادسرای استان قم با حضور مدیران دستگاه های مسئول برگزار شد، با تاکید بر اینکه کاداستر از اسناد بالادستی است و باید دغدغه و اولویت همه ما باشد، گفت: تمامی اقدامات مدیران استان در زمینه اجرای بهینه، سریع و کامل طرح حدنگار (کاداستر) به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، معاون قضایی و حقوق عامه دادستان قم اهتمام به اجرای کامل حدنگاری اراضی ملی دولتی و منابع طبیعی را در کاهش ورودی پرونده های دستگاه قضایی و پیشگیری از تعدی و تجاوز به بیت المال موثر خواند و اظهار کرد: هر گونه کندی و یا کوتاهی مدیران در اجرای این طرح به عنوان ترک فعل قابل پیگیری خواهد بود.

معاون دادستان قم بر ضرورت همکاری اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان با اداره ثبت اسناد و املاک استان برای اجرای کامل کاداستر تأکید کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل کاداستر در قم به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود

اجرای کامل کاداستر در قم به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود