مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-17اجتماعي

کمک والدین به مدارس؛ اختیاری یا اجباری ؟


اگرچه هرساله با مسئله پرداخت کمک به مدرسه ها به عنوان امری الزامی از سوی مدارس مواجه هستیم و هرسال نیز از سوی مسئولین دریافت وجوه با عنوان کمک های اجباری تخلف محسوب می شود، - اما سال هاست که در فرایند تحصیلی دانش آموزان پرداخت وجه با عنوان های شهریه و کمک به مدرسه جزء الزاماتی است که حتی از ارائه مدارک شناسایی دانش آموزان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

زانا قاسمی فر، کارشناس علوم سیاسی و معاون یکی از مدارس در سنندج، در مورد پروژه مهر به ایسنا می گوید: هر ساله در پروژه مهر بخشنامه می شود که مدارس خود را برای بازگشایی سال جدید تحصیلی مهیا سازند و هرگونه مشکل، کمبود و کار بازسازی در مدرسه برای معلم و دانش آموز صورت گیرد.

وی افزود: پروژه مهر، امری خوشایند است که مدرسه را در پوششی نو، بدون شیشه شکسته، در و دیوار کثیف، شیرآلات فرسوده، میز و نیمکت های فرسوده، حیاط مدرسه مرتب، تور حلقه بسکتبال و والیبال، آبخوری، سرویس بهداشتی و هرآنچه فکرش را بکنید، تمیز و مهیا می سازد.

قاسمی فر، پروژه مهر را طرحی عالی و نوعی خانه تکانی مهرماهی ها توصیف می کند، مهر ماهی هایی که دغدغه آنها رفاه دانش آموز و تدریس موفق معلم است؛ کل مدرسه و امکانات را بنا به اولویت و نبود بودجه در دسترس، در شرایط قابل استفاده قرار داده و سالی در و پنجره را تعویض و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک والدین به مدارس؛ اختیاری یا اجباری ؟

کمک والدین به مدارس؛ اختیاری یا اجباری ؟